ВАРТІСТЬ НАВЧАННЯ 13500 ГРИВЕНЬ
Тривалість навчання
(не менше) 30-36 год
Кількість фахівців для навчання : 4
Свідоцтво про підготовку з управління БПЛА видається кожному фахівцю після успішного проходження навчання : обговорюється. Треба більш точно знати на який міжнародний сертифікат опиратись.
Програма навчання повинна включати:
1. Основи планування польотів на довгі лінійних та плоских об’єктів
2. Комплексне навчання з експлуатації БПЛА
3. Основи ведення документації щодо організації безпечних польотів
4. Основи принципів роботи, правил експлуатації, конструкції, цільового навантаження та технічного обслуговування БпАК
5. Основи грамотного використання повітряного простору, орієнтування на місцевості, складання оптимальних маршрутів польоту, робота з топографічними картами та швидкого реагування на виникнення позаштатних ситуацій
6. Основи авіаційної метеорології та особливості експлуатації БПЛА в екстремальних метеорологічних умовах.

ПРАКТИКА
1. Ознайомлення з обладнанням- запуск до експлуатації , заміна батарей, запуск програмного забезпечення.
1.1. Ознайомлення з керуванням та запуск квадрокоптера у повітря на базову тренувальну висоту у 5 метрів.
1.2 Опрацювання особливостей керування ,
1.3 Опрацювання телеметричної  інформації.
1.4 Опрацювання зльоту та посадки у межах бачимості.
1.5 Політ на вільному режимі та висоті ( обмеження у 100 метрів ).
2.  Опрацювання зльоту та посадки без прямої  бачимості. На відстані від місця квадрокоптера.
2.1  Опрацювання зльоту та посадки з руки на руку в парі з іншим слухачем .
2.2 Опрацювання зльоту та посадки з руки на руку самостійно .
3. Політ на велики відстані, від 1500 метрів , та висоті від 300 метрів .
3.1 Опрацювання сбору візуальних даних та їх аналіз.
4  Політ на великі відстані, за картою, без візуального контролю.
4.1 Політ на великі відстані в імітованих позаштатних умовах, зникнення зв'язку,
відсутність GPS, електромагнітні перешкоди, екстремально мала ємність батарей.
5 Політ над населеним пунктом с завданням візуального виявлення артефактів або особливостей складу архітектурного простору. 
5.1 Політ на великі відстані у режимі супроводу об'єкта нагляду.
6  Політ на екстремально малій висоті, до одного метру у режимі візуального контролю
6.1  Політ на екстремально малій висоті, до одного метру і без візуального контролю, за відео у реальному часі.
7  Політ у складних умовах пересічної місцевості - лісові галявини , тощо , на екстремально малій висоті, до одного метру і без візуального контролю, за відео у реальному часі.
8  Іспити на базові навики  пілотування.

ТЕОРИТИЧНА ЧАСТИНА 

1.Фізика польоту
2.Аеродинамічні схеми БПЛА та квадрокоптерів – крило класичне , квадрокоптер ,октакоптер та комбіновані схемі.
3.Літні характеристики.Технологічні можливості квадрокоптерів та їх застосування.
4.Обладнання класичного квадрокоптерів,елементі керування, дані телеметрії.
5.Програмне забезпечення , різновиди та можливості.Картографія, Складання польотного завдання, побудова льотного маршруту.
6.Пілотування квадрокоптерів .
Виконання польотного завдання.
Зліт, набір висоти, вибір ешелону, виконання польотного завдання, вихід на зворотний курс, спосіб повернення , приземлення.
7.Правила експлуатації квадрокоптерів у цивільних умовах та в умовах воєнного стану .
8.Небезпечні та особливі ситуації у пілотуванні квадрокоптерів , втрата сигналу керування ,втрата GPS сигналу ,специфічні умови ландшафту, різка зміна погодних умов , технічні негаразди та інше.
9.Англомовна термінологія - Правила експлуатації .Складові компоненти квадрокоптерів.Органи керування квадрокоптерів.
Елементи телеметрії.
Особливості пілотування
Взліт,.набір льотного маршруту. повернення.